Vrátenie a reklamácia tovaru
VRÁTENIE TOVARU
Výmena tovaru u nás žiaľ nie je možná.
V prípade, že sa ti objednaný tovar nepáči, vrátiť nám ho môžeš najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia.
Pozor, vrátený tovar prijímame LEN prostredníctvom Slovenskej pošty. Cez kuriéra či Packetu nemusí byť tovar nebude prevzatý.
Ako postupovať?
- Vytlač si formulár, vypíš ho a zašli ho spolu s tovarom DOPORUČENE späť na našu adresu: Pandorina skrinka s.r.o., Bajkalská 2D/14083, 83104 Bratislava prostredníctvom Slovenskej pošty. Ak šperky odošleš ako OLZ, teda obyčajnú listovú zásielku, nemáš o nej žiadny doklad. V prípade, že Slovenská pošta tovar nedoručí, neručíme zaň.
- O vybavení požiadavky ťa budeme informovať e-mailom, peniaze ti však späť pošleme najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru. Tovar, ktorý vraciaš, nesmie byť používaný ani poškodený, musí byť v originál darčekovej krabičke, ktorá by tiež nemala byť viditeľne poškodená, tovar zabaľ do pôvodnej obálky. V prípade, že sa zničila, musí byť použitá ochranná bublinková obálka.
Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý a vráti sa vám späť na vašu adresu.
REKLAMÁCIA TOVARU
Tovar, ktorý obsahuje vady výrobného charakteru môžete vrátiť do 24 mesiacov od nákupu.
Pozor, reklamovaný tovar prijímame LEN prostredníctvom Slovenskej pošty. Cez kuriéra či Packetu nemusí byť tovar prevzaný.
Ako postupovať?
- Odporúčame ti, aby si nás najskôr o predmete reklamácie informoval e-mailom na: info@auri.sk
- Potom, ako prebehne e-mailová komunikácia si vytlač formulár, vypíš ho a zašli ho spolu s tovarom späť DOPORUČENE na našu adresu: Pandorina skrinka s.r.o., Bajkalská 2D/14083, 83104 Bratislava prostredníctvom Slovenskej pošty. Ak šperky odošleš ako OLZ, teda obyčajnú listovú zásielku, nemáš o nej žiadny doklad. V prípade, že Slovenská pošta tovar nedoručí, neručíme zaň.
- O vybavení požiadavky ťa budeme informovať e-mailom najneskôr do 30 dní od prijatia vráteného tovaru.
- Za predpokladu, že boli z tvojej strany splnené všetky podmienky reklamácie a reklamácia bude uznaná ako legitímna, pošleme ti naspäť peniaze a preplatíme aj poštovné náklady vynaložené na dopravenie tovaru k nám.
- Tovar, ktorý vraciaš, nesmie byť používaný ani poškodený, musí byť v originál darčekovej krabičke, ktorá by tiež nemala byť viditeľne poškodená.
Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý a vráti sa vám späť na vašu adresu.
Kompletné podmienky reklamácie a odstúpenia od zmluvy nájdeš tu: